۱۳۹۶ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
ولی بی شو خی ام همینه.اصلا یه مشکل اصلی تو آموزش این موارد داریم:از ابتدایی به جای این که همین موار د رو با همین دلایل عقلانی(نه اونطور که اباذری میگه ناسیونالیسم و اینا)فقط با دلیل اینکه بهتر زندگی کنیم به جای اینکه بگیم خدا دوست داره ،به بچه ها آموزش بدیم ،اوضاع درست میشه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
تمام آموزش ابتدایی خلاصه شده در این:این کار بده.انجام نده-چرا؟-خدا دوست نداره.     -این کار خوبه .انجام بده .-چرا؟ -خدا دوست داره

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
اباذری  ام فقط جرات داره به مردم گیر بده.و برای اینکه کاریش نداشته باشن یکی به نعل می زنه یکی به میخ

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
یه دلیلی ام که فک می کنم باید از این قضایا (بحث چند روز پیشش در مورد اینکه حضرت رقیه بوده یا نه)فاصله گرفت همینه.می دونم که اعتقادبه عاشورا و ....اثر گذار و گاهی کمک کننده اس...اما عقلانی نیست.هرگز هیچ مرده ای نمی تونه تو این دنیا منشا اثری باشه.اون اثر که ما می بینیم ازنیروی  ایمان خودمون بوده.

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from اعظم ]
من کاری ندارم ،ولی من آدمایی می شناسم که برا رفع مشکلاتشون میرن سر مزار از مردههاشون کمک میگیرن چون مرده ها به خدا نزدیکترن

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
ممکنه به شخص در اون موقع کمک کنه ولی در دراز مدت به جامعه صدمه می زنه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
اسلام معلومه که می تونه به اعراب برای داشتن حس ناسیونالیسم کمک کنه ولی در مورد ما برعکسه.هیچوقت همچین شعارها و دستوراتی در رابطه با وطن پرستی نداره.ما به عوض وقتی مسلمون میشیم مجبور میشیم برای اجرای دستورات با اعراب برای آبادی و خوشبختی بکوشیم.چون دستورات اسلام اینطوریه.مومنین و مومنات...همین اتفاقی که سالهاست داره می افته.

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
آدمهایی که فقط قاءل به فیزیک و مادیت هستند باید از این قضایا فاصله بگیرند چون فقط موجودیت  فیزیکی رو درک میکنند...

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
اگر دامنه درک کسی پایین باشه دلیل به این نمیشه که عالم روح و معنا وجود نداره

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
بیتا خانم بهتره از خودت قانون در نیاری و همه ارزشهای هستی رو نفی نکنی

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
شاید تو هنوز یه چیزایی رو ندیدی و لمس نکردی ...

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
من فقط دارم ریشه یابی میکنم مشکلات اجتماعیمونو

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
سکوت بهتر از شلوغ کاری و پر ادعا بودنه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
مگه تو در ریشه یابی مسایل اجتماعی تخصص داری؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
😄😄😄اینا اعتقاداتمه.آزادی بیان پس برای چیه؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
مثل اکثر مردم ایران شدی که هر کدومشون برای خودشون تریبونی دستشون گرفتن و آسمون ریسمونی رو بهم میبافند و توهین کردن به همه اجتماعات و فرهنگها رو توجیه میکنند...

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
آخر سر هم که جوابی نداری میگی این اعتقاداتمه ..پس آزادی بیان چیه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
خب برای یه بحث دوستانه که لازم نیست آدم تخصص داشته باشه.الان خاله اعظم برا گلودرد من یه دستور پزشکی بهم گفت.موثرم بود.نمیشه بگیم چرا ؟مگه متخصص طبه

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
همه رو جواب دادما اون مسیج آزادی بیان در جواب مسیجی بود که گفته بودی سکوت کن

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from بهار]
در بحثهای دوستانه خودتو محق میدونی که به ارزشهای دیگران توهین کنی؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
اما قبول دارم اعتقاد مناسب نبود باید می گفتم:نظرات و تجربیات😊

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
کجا توهین کردم؟!😮

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
خدا وکیلی کجا توهین کرده ام؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
آقا این درسته آخه؟ من کی توهین کردم؟هر چی می خونم توهین نمی بینم.

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
من فقط میگم این قدرت ذهن و ایمان آدماس که بهشون کمک می کنه نه اون مرده ها.اصلا مرده ها چرا به خدا نزدیکترن؟خدا همه جا هست که.این توهینه برا؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
نه بی ادبی نه بی احترامی نه به بچه ی امام حسین و نه هیچکس دیگه نشده.دروغ نیس که اونا مردن.مرده هم که فحش و توهین محسوب نمیشه.پس بگید کدوم توهین؟

Kimia Gh, [۰۵.۰۴.۱۷ ۱۱:۵۹]
[Forwarded from Kimia Gh]
من همین جا نشستم تا بگید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهار, [21.12.17 21:16] فردا الهه میاد بهم سر میزنه Kimia Gh, [21.12.17 21:17] سلام.😘 Kimia Gh, [21.12.17 21:17] چه خوب!😍 بهار, [...